logo-hotel-molo

POMOC

Kiedy zaczyna się i kończy doba hotelowa?
Doba hotelowa obowiązuje od godziny 15.00 do godziny 11.00 dnia następnego.

Jakimi językami posługuje się personel B&B Molo?
Personel B&B Molo posługuje się językiem polskim, angielskim oraz rosyjskim.

Czy w obiekcie jest bezprzewodowy internet?
W obiekcie B&&B Molo jest dostęp do bezprzewodowego internetu Wi-Fi.

Czy jest możliwość dostawienia łóżeczka dziecięcego?
Po wcześniejszym powiadomieniu istnieje możliwość dostawienia łóżeczka dziecięcego.

Jakie zasady obowiązują w obiekcie B&B Molo?
Z regulaminem możesz zapoznać się w zakładce Regulamin na tej stronie.

Czy jest możliwość wczesnego zameldowania? Jaki jest koszt?
Zameldowanie odbywa się po godzinie 15:00. Jeśli pokój est gotowy przed godziną 15:00, zostaniecie Państwo zameldowani bez zbędnego oczekiwania oraz bez dodatkowych opłat.

Czy jest możliwość późnego wymeldowania? Jaki jest koszt?
Wymeldowanie odbywa się do godziny 11:00. W przypadku potrzeby pozostania w pokoju dłużej, wymagana jest rezerwacja kolejnej pełnej doby. Prosimy naszych Gości o wymeldowanie się o czasie, abyśmy byli w stanie wysprzątać pokoje przed przyjazdami kolejnych gości.

Czy można zarezerwować łóżeczko oraz krzesełko dziecięce? Jaka jest cena?
Tak. Wynajęcie łóżeczka dziecięcego kosztuje 40 PLN za dobę. Wynajęcie krzesełka dziecięcego kosztuje natomiast 20 PLN za dobę. Opłata za wynajem obu wynosi 50 PLN za dobę. Bardzo prosimy o informację drogą mailową przed Państwa przyjazdem lub wybranie tych dodatkowych usług w trakcie rezerwacji online.

Gdzie mogę zaparkować samochód?
Mamy dostępny parking dla naszych Gości za dodatkową opłatą.

Czy śniadanie jest wliczone w cenę?
W ofertach dostępnych na naszych stronach macie Państwo do wyboru dwie oferty - śniadania wliczone oraz nocleg bez śniadań. W każdej chwili możecie Państwo dokupić śniadania w obiekcie w cenie 25zł.