logo-hotel-molo

POMOC

Kiedy zaczyna się i kończy doba hotelowa?
Doba hotelowa obowiązuje od godziny 15.00 do godziny 11.00 dnia następnego.

Jakimi językami posługuje się personel EVENTS&HOTEL?
Personel EVENTS&HOTEL posługuje się językiem polskim, angielskim oraz rosyjskim.

Czy w apartamencie jest bezprzewodowy internet?
W każdym apartamencie EVENTS&HOTEL jest dostęp do bezprzewodowego internetu Wi-Fi.

Czy jest możliwość dostawienia łóżeczka dziecięcego?
Po wcześniejszym powiadomieniu istnieje możliwość dostawienia łóżeczka dziecięcego.

Jakie zasady obowiązują w apartamentach EVENTS&HOTEL?
z regulaminem apartamentów EVENTS&HOTEL można zapoznać się tutaj

W jaki sposób dostanę klucze do apartamentu?
Klucze do apartamentu zostaną przekazane w wynajętym apartamencie, gdzie o godzinie ustalonej mailowo lub telefonicznie będzie na Państwa czekał przedstawiciel EVENTS&HOTEL

W jaki sposób oddam klucze do apartamentu?
Klucze do apartamentu zostaną odebrane od Państwa w wynajmowanym apartamencie przez przedstawiciela EVENTS&HOTEL o godzinie ustalonej słownie, mailowo lub telefonicznie.

Czy jest możliwość wczesnego zameldowania? Jaki jest koszt?
Zameldowanie odbywa się po godzinie 15:00. Jeśli apartament jest gotowy przed godziną 15:00, zostaniecie Państwo zameldowani bez zbędnego oczekiwania oraz bez dodatkowych opłat. W przypadku potrzeby gwarancji wczesnego zameldowania o jakiejkolwiek godzinie przed 15:00, wymagana jest rezerwacja apartamentu od dnia wcześniejszego według cennika za dobę.

Czy jest możliwość późnego wymeldowania? Jaki jest koszt?
Wymeldowanie odbywa się do godziny 11:00. W przypadku potrzeby pozostania w apartamencie dłużej, wymagana jest rezerwacja kolejnej pełnej doby. Prosimy naszych gości o wymeldowanie się o czasie, abyśmy byli w stanie wysprzątać apartamenty przed przyjazdami kolejnych gości.

Czy cena jest za całe mieszkanie czy od osoby?
Cena na stronie jest ceną za mieszkanie oraz za ilość gości oznaczoną na stronie jako „odpowiedni dla”. Wszelkie informacji odnośnie ilości osób w każdym mieszkaniu dostępne są na stronie internetowej w opisach apartamentów.

Czy można zarezerwować łóżeczko oraz krzesełko dziecięce? Jaka jest cena?
Tak. Wynajęcie łóżeczka dziecięcego kosztuje 40 PLN za dobę. Wynajęcie krzesełka dziecięcego kosztuje natomiast 20 PLN za dobę. Opłata za wynajem obu wynosi 50 PLN za dobę. Bardzo prosimy o informację drogą mailową przed Państwa przyjazdem lub wybranie tych dodatkowych usług w trakcie rezerwacji online.

Gdzie mogę zaparkować samochód?
Wybrane apartamenty posiadają możliwość rezerwacji parkingu, inne posiadają możlwość zaparkowania w pobliżu. Szczegóły dotyczące miejsc parkingowych uwzględnione są w prezentacji poszeczególnych apartamentów. Możecie Państwo także skontaktować się z naszymi pracownikami, którzy udzielą Państwu wszelkich informacji na temat apartamentów z dodatkowym miejscem parkingowym.

Czy śniadanie jest wliczone w cenę?
Śniadanie nie jest wliczone w cenę, jednak ze względu na lokalizację apartamentów w centrum miasta, jest wiele możliwości śniadań w okolicy. Nasi pracownicy zarekomendują odpowiednie miejsca. Ponadto wszystkie mieszkania wyposażone są we w pełni wyposażone kuchnie, więc istnieje także możliwość przyrządzania śniadań we własnym zakresie na miejscu.

Jak często sprzątamy apartamenty?
Apartamenty sprzątamy przed przyjazdem Państwa oraz raz w tygodniu podczas Pąństwa pobytu, jeśli pobyt potrwa dłużej niż tydzień. Apartament sprzątamy zwykle między godz. 11:00 a 16:00 tak, aby nie przeszkadzać gościom. Nie trzeba być obecnym podczas sprzątania apartamentu.