1. Opiekunem Gości jest obsługa Obiektu B&B Molo dostępna na miejscu lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 512 811 683 lub +48 507 048 983.
2. Wszelki potrzeby i informacje Goście zobowiązują się kierować do opiekuna Gości.
3. Zameldowanie Gościa odbywa się poprzez okazanie dowodu tożsamości lub wydanie karty wejścia/klucza wejściowego do obiektu Gościowi.
4. Gość nie może przekazywać pokoju, klucza/karty do pokoju lub dopuszczać zdalnie osób trzecich do obiektu pod żadnym pozorem.
5. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
6. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić telefonicznie pod numer +48 512 811 683 lub +48 507 048 983 lub w recepcji. Przedłużenie doby hotelowej pozostaje do decyzji Obiektu B&B Molo.
7. Jeżeli Gość nie wymelduje się do godziny 11:00, a Obsługa obiektu nie potwierdziła przedłużenia doby hotelowej Gościowi zostanie doliczona opłata zgodnie ze średnią stawką za dobę jego pobytu.
8. Obiekt B&B Molo świadczy usługi z jak największa starannością.
9. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Obiekt B&B Molo prosi Gości, aby niezwłocznie zgłaszali je do Recepcji lub na numer kontaktowy lub mail podany na stronie internetowej www.bbmolo.pl
10. W Obiekcie B&B Molo obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.
11. W przypadku pozostawienia rzeczy przez Gościa opuszczającego pokój Obiekt B&B Molo przechowa rzeczy osobiste przez 3 miesiące, art. spożywcze prze 24 godziny, w przypadku brak dyspozycji wydanej przez Gościa po 3 miesiącach rzeczy pozostają we własności obiektu.
12. Rzeczy mogą zostać zwrócone poprzez odesłanie ich na adres na koszt Gościa lub osobiście Gościowi.
13. W Obiekcie B&B Molo oraz jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje zakaz palenia tytoniu. Złamanie tego zakazu uprawnia obiekt do nałożenia na Gościa kary w wysokości 300zł.
14. Osoby nie będące Gośćmi Obiektu B&B Molo mogą gościnnie przebywać w pokoju od godziny 7:00 do godziny 22:00. W przypadku przebywania osób trzecich w pokoju bądź na terenie obiektu naliczona zostanie opłata za każdą osobę.
15. Obiekt B&B Molo ma prawo do odmowy przyjęcia Gościa, jeżeli ma ku temu podstawy, w postaci wcześniejszego naruszania Regulaminu lub inne.
16. Obiekt B&B Molo zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu kwoty z karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
17. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku nie prawidłowego działania Obiektu B&B Molo.
18. Reklamacje przyjmowanie są bezpośrednio w formie pisemnej lub mailowo na adres office@gdansksopot.com
19. Obiekt B&B Molo rozpatruje Reklamacje złożone jedynie bezpośrednio po powstałym uchybieniu oraz podczas pobytu.
20. Na rozpatrzenie Reklamacji Obiekt B&B Molo ma 30 dni roboczych.
21. Akceptacja pobytu zwierząt w Obiekcie B&B Molo jest udzielana jest indywidualnie. Pobyt zwierzęcia jest objęty dodatkową opłatą oraz obowiązkami nakładanymi na Gościa takimi jak: zobowiązanie Gościa do trzymania zwierzęcia w taki sposób, aby nie zagrażał innym, zobowiązanie Gościa do usuwania nieczystości powstałe na skutek pobyt zwierzęcia na całym terenie Obiektu B&B Molo.
22. Zabrania się przesadnego hałasowania na terenie obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.
23. W Obiekcie B&B Molo oraz jego bezpośrednim otoczeniu nie można przechowywać ładunków i rzeczy niebezpiecznych.
24. Za zgubienie inteligentnej karty wejścia pobierana jest opłata 50 zł brutto.
25. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
26. Gość wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu.